BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 12, 2012

hAnG Out..

haii....

qimiqa in d house nk update lagi...

kali nie kte story pasal hangout..
smlm.... 11/2 iqa hangout with officemate iqa..
nama nyer kak effa..
kak effa ni dr chinta kpd iqa..
ske sgt borak2 ngan kak effa..
dye sgt memahami..

n ni 1st tyme iqa kuar n1st gan officamate tnpa ditemani lelaki
yg bernama encik Muz..
hehehe..
kalau x sblm nie...
mane iqa pergi mesti dye ade...

tp smpai blew an.....
ish2 iqa ni merepek2 lak..

smbung story mory iqa ni..
kak effa jempot iqa kt umh....
then kte org g jusco cheras selatan...

smpai2 je... kte org cri port mkn...
almaklum lah...
kak effa xmkn lagi... cume mlm sblm 2 je.. kte org membedal
kambing pgang drom taylors.. hahhaha

then pas mkn kte org g
cri tiket wayang...

kteorg tgk ctew
JOURNEY 2...

nk jdikn ctew.. daa beli2 tiket..
kiteorg terkejut glew..
cz rase tiket 2 mhal sgt..
dgn rase xsalah..
kak effa tnye org 2...
hahhahahhaaha 2lah kite org ni asyik gelak n bercerita,,
smpai beli tiket pon xpsn..
kite org bik 3D punya...
sgt2 sengal kte org nie...
ptot lah kte org rase mhl smcm...
hahhaha

okey lah... smpai situ je kot.. tbe2 xde mood..

bce lah nie yea kwn2..

♥ aWaK Tak tAhU yaNg saYa gEmbiRa taK tERkiRa aPabiLa aWaK "LikE" paDa sTaTus saYa aTaU aPa-aPa jEW LaH kaT mUka bUku saYa....

♥ AwaK taK tahU yanG saYa sEnyUm sOraNg-sOraNg maCaM daH aNgaU aPabiLa aWaK "koMeN" kaT sTaTus saYa,biaRpowN hanYa iKoN smiLey kEw aPa kaT mUka bUku saYa.

♥ aWaK taK tahU saYa saKiT hati pabiLa aDa oraNg laiN "komEN" aTaU "likE" sTaTus aWaK,aPa-aPa jew LaH kaT mUka bUkU awaK..

♥ awaK taK tahU saYa tEriNgin saNgat nak "koMeN" n "Like" sTaTus aWaK tApi saYa taKowT aWaK taK baGi rEspoNs.

♥ aWaK taK tahU saYa daH taK bOley naK mENghadap mUka aWaK tEruS sEbaB saYa saNgat maLu.

♥ aWaK taK taHU yanG saYa dEriTa aPabiLa dApaT taHu aWaK rUpaNya sUka paDa oRaNg LaiN...

♥ aWaK taK tahU yanG saYa saNgaT riNdU aKaN pErsaHaBataN kiTa,waLaUpOwN hanYa di aLaM maYa jEw,taNpa pErnaH bErSua mUka..

♥ DaN saYa raSa, aWaK taKaN tahU sEhiNggaLaH saYa sENdiRi bErhaDapaN dENgan aWaK uNtUk cEritakaN sEgaLanya.

0 comments: